HELGEN



I fredags var jag hembjuden till Lina. Var evigheter sedan vi sågs, så det var supermys att ses igen. Middag, marängswiss och massa prat om allt mellan himmel och jord. Sov även över och somnade sent. Jag var inte fullt så medveten om att jag såg lika trött ut som jag kände mig.


Lite senare på lördagen träffade jag fina Sandra över en fika. Massa prat och chatching up, vad nu detta kan heta på svenska. Direkt från stan hem för att försöka ta igen lite sömn. Gick mindre bra och jag begav mig därför över till Ebba för att locka håret, sminka mig och svira om för kvällen festligheter.

Lördagkvällen spenderades hos Sophie som firade att hon numera är halvägs till femtio! Hej åldersnojja. Fler glada och galna bilder hittar ni hos självaste födelsedagsbarnet!


Söndagen var extremt lugn. Sov och tittade på film halva dagen. Sen tog jag mig i kragen, städade, storhandlade och gick en runda med Dora. Hann med att laga mat också innan jag kände mig färdig med den dagen.

Kommentarer:

1 sophie:

Ni ser ut till att ha haft mysigt!? =) Dina kakor ser mumsiga ut!



Puss

Kommentera här: