hinner jag andas?

En och en halv vecka avklarad på slutpraktiken. Jag tycker det funkar bra, känner mig accepterad av klassen och de gör ungefär som jag säger. mycket som jag väntat mig i varje fall. Har inte haft jättemycket lektioner ännu, men imorgon ska jag ha hela dagen och på fredag kommer min handledare från högskolan. Lite nervöst, men jag tror att det ska mycket till för att det inte ska gå vägen. Man måste få lov att tro på sig själv :)

Jag är förövrigt fortfarande helt slut.
Jag har liksom inte riktigt tid och ro till att vila, inte förrän på kvällen och då somnar jag i princip innan jag lagt huvudet på kudden.  Men jag är försiktig, har pappsens varningsord i åtanke. Det får inte bli för mycket, man måste lyssna på kroppen och inse sina begränsningar.

Nu ska jag snart köra hemhem till mitt lilla troll och träna och leka av henne :) På lördag är det avslutning på hundkursen, och jag har bestämt att vi ska vinna! (Inte för att jag hört något om att det är en tävling... men det är så jag ser det)


Vi innan träningen förra veckan, söta S ställde upp som fotograf

Kommentarer:

1 Sofia:

Sv; Hehe, det är faktiskt en kjol och body! :D

2 emie:

jo. jag är helt slut idag oxå. rädd för att det är en förkylning på gång :-(



ja.. det måste vi ju planera in en dag jippi



Fin bild på dig och ticca!

3 ebba:

Jag vill me till Ullared! :)

4 Emelie N:

Jag hinner heller inte andas! LYCKA TILL PÅ FREDAG!! imorgon är det väl?! och klart du ska se avslutningen som en tävling, vad annars?=)



KRAM

5 sophie:

Vilken söt bild ;)

Kommentera här: