återseendets dag

Vilken dag!
Tog tåget till K-stad iförmiddags, träffade min barndomsvän Robert på tåget, så vi sällskapade. Efter en del shopping och två kaserade skoskavs plåser senare hade jag shoppat färdigt, och tog tåget tillbaka till Sölvesborg. Där träffade jag Måns (inte katten) som jag inte sett sen i somras typ... Så, jag fick sällskap tillbaka också. Trevligt. Sen vart det lite lustigt för jag hann inte mycket mer än säga hej då till Måns innan jag träffade hans flickvän Cissi, som jag inte heller sett på evigheter. Och detta tots att vi bor i samma stad och går i samma skola! Det är bra märkligt tycker jag, men klart trevligt att se dem igen.


Jag är såå nöjd med mina inköp idag! Visar lite bilder senare kanske :)


Nu ska jag festa loss på makaroner och försöka klura ut något att ha på mig ikväll :)

Kommentarer:

1 Jennie:

Tack så mycket :)

2 Anonym:

Gick det bra på jobbet sen? Kram

3 Sophie:

=)

4 Hanna:

Tack för i fredes! Hoppas jobbet i helgen gick bra?!

5 Jenny:

Jag har alltid känt en längtan att få leva lite så, ta det som det kommer.. =) Och nu känns det kanon att ha kommit till den insikt jag sitter på nu idag.

Jag ska göra precis det jag känner för att göra, vill jag flytta till sydafrika så gör jag det. =)

Men det tog tid att komma hit. Det finns så många yttre faktorer som bromsar en ibland att man ej hinner tänka till vad man egentligen skulle vilja göra...

Tack för din kommentar.. =)

Haft en fin helg?

6 Ebba:

Anna, uppdatera bloggen! ;) Tack för igår! Testade klänningen när jag kom hem, det va ett bra köp! :) Syns imorrn!! Puss o kram!

Kommentera här: