helgen

Ja, det var ju för väl att jag längtat så efter helgen som blev så kanon (-söndagen)
Mamma o jag hade jättemysigt i stan i lördags, jag shoppade inte så mycket, men mamma hittade desto mer vilket jag tyckte va jättekul, så sällan hon unnar sig något nytt. Vi åt lunch på en trevlig thai-restaurang, jättegod mat och härlig atmosfär, kändes som man satt i en grotta :) Följde sedan med mamma hem en stund för att ta igen lite pappa-dotter tid också. Därefter direkt hem till mig för att snabbstäda och göra mig i ordning för kvällens bravader.

Med alla söta töser samlade hade vi en riktigt trevlig och rolig kväll. Vi uppmärksammade även global earth också, eller vad det nu hette. Släckte ner allt mellan 20.30 - 21.30 Lite så här klyftigt i efterhand har jag dock ytterligare en gång insett att jag måste kunna inse mina begränsningar, det vill säga att söndagen var mindre lyckad. Men två av tre dagar (fredag och lördag) är ju inte helt illa pinkat.

lite pictures att hålla till godo med.
  
   

Kommentarer:

1 Anonym:

Vi hamnade på Harrys, ingen jättefavorit men det var kul =) Grand är skoj!? Ja jag med, sicken träningsvärk jag fick i magmusklerna!!! Måste stanna hemma i kväll, hundarna hamnade liiiite i slagsmål i dag så det blöder ur alla möjliga hål här.. men vilken dag är näst? kram

2 sophie:

Vi hamnade på Harrys, inte min favorit men vi hade jättekul =) Grand är skoj? Nej i dag måste jag stanna inne, hundarna hamnade i slagsmål så det rinner blod ur hålen =( mindre kul. Vilken dag är det träning härnäst? Kram

3 Hanna:

Tack för en jättetrevlig kväll vännen!

Kommentera här: