En tjusig söndagsmiddag

 
Men tjenare bloggen!
 
Det var inte igår, det var typ evigheter sedan sist. Jag är så sugen på att fota mer igen och jag har så mycket i mig som behöver komma ut. Bloggen har alltid varit en del/plats som jag kunnat kanalisera det som varit aktuellt för mig just nu. Och med evenetuellt en ny dator på ingång, kan det här nog verkligen bli av.
 
Igår blev det finmiddag hemma hos oss! Vi hade slagit vad att om huruvida jag skulle klara av att INTE bita på naglarna under en hel vecka. Klarade jag det så skulle Patrik laga en trerätters-middag till mig. Eftersom jag inte riktigt klarade detta, blev det istället min uppgift. Fast sanningen att säga, tycker jag att det är så pass kul att det kändes liksom inte som ett straff. Bara skönt söndagsgöra :)
 
 

Kommentera här: