iTunes på PC och syrener i finaste vasen.

 
Hejhopp gullungar!
(tack snälla för att ni klickar in även om jag inte skriver särskilt ofta)
 
Eller hur att det ser fräckt ut med iTunes på en Asus. Det blir liksom som en megastor Mac. Min pojkvän har en mac och jag sneglar alltid lite längtande på den, men det känns som ett svek mot min stora klumpiga Asus.
Nåja, jag sitter iaf här och dricker morgon kaffe och lyssnar på Hannah och Amandas podcast. Hör inte skillnad på deras röster iofs, men de pratar relationer och sånt älskar jag!
 
Är hemma från jobbet för sjukdom, idag mår jag bättre så imorgon är jag tillbaka på banan igen. Blir lite hemmamys idag istället.
 
Förresten, älskar inte ni också syrener?! Plockade dessa hos svärföräldrarna i helgen, men de dör ju efter bara några dagar inomhus. Sorgligt.
 

Kommentarer:

1 s:

Åh, så fint. Vi måste på loppis så jahg med kan hitta en vas i härlig färg :)
Mina syrener dog efter en dag bara :(

Kommentera här: