Midsommarafton

Inledde med lite pre-firande av min och älsklingens halvårs dag. Bubbel och finfrukost sätter sannerligen guldkant på dagen. Det visade sig att mamma o pappa firade 31:årig förlovningsdag, de hade inte firat med bubbel. Jag får uppenbarligen lära dem ett o annat.
 
Vi åkte sedan till mina föräldrar där vi åt en smarrig midsommarlunch.
 
Efter det åkte vi på dans-runt-stången. En ganska märklig tradition faktiskt...
 
 
Men vem kan inte låta bli att hoppa och skutta, särskilt när det kommer till raketen!? (Även om vi här är något otajmade, hehe)
 
Älskade mor o bror.
 
Min mormor tycker inte om att le på bild, vi retar henne för det och då skrattar hon iaf, hihi.
 
På kvällen spelade vi kubb och åt sedan grillat! Himla gott!
 
En fantastiskt mysig och härlig dag tillsammans med min underbara familj!
 
 
 
 
 

Kommentera här: