Ideas are bulletproof

Mitt favoritgodis är: Chocklad.
Men inte: Den variantens chocklad med alkohol i!
Jag skulle kunna leva på: Köttfärssås, pannkakor och varma mackor.
Till det skulle jag dricka: O'boy, vatten eller vin
Vardagslyx för mig är: Att gå på bio!

Godaste glassmaken? Gammeldags vanilj o Ben & Jerrys coockiedough!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja absolut! Till någon bevisar motsatsen!
Drömmer du mardrömmar? Nej, mest konstiga drömmar. 
Trivs du med ditt jobb? Ja, jag har ju valt att hoppa runt som vikarie just nu, så jag kan inte precis klaga.
När jag blir rörd: Har jag lätt till tårar och mina ben darrar
Min favoritmänniska: Min lillebror!

Favoritklädsel? En klänning/ tunika med sköna strumpbyxor och så något tjusigt halsband till det hela!
Hur många kuddar sover du med? Ehm, ja jag sover typ med 5 kuddar (!) Men oftast ligger någon på golvet när jag vaknar. Det är egentligen för komplicerat för att gå in närmre på ...
Mitt tidigaste minne: Vet inte om det kommer från video eller mitt eget men jag är tre-fya år och cycklar omkring på min tre-hjuling och tittar mycket engagerat på månen ovanför mig. Jag är supersöt för den som betvivlade något annat.

Morgon eller nattmänniska: Jag stiger gärna upp vid halv åtta/ åtta och så går jag o lägger mig strax efter tio. Då mår jag bäst. Men jag vet inte vilken kategori det hör till.
Vad är viktigast för dig? Min familj, mina vänner och min vardagsglädje ! ! !
Favoritlåt just nu? Someone like you med Adele

Kommentera här: