Österlen baby!



Åh vilken alldeles underbar dag jag har haft! Vi packade in oss i bilen och satte kurs mot Kivik och Österlen. Jag missade iofs första avfarten, men det redde ju upp sig det med. Fick en del kommentarer om min bilkörning och vissa verkade allmänt nervösa, som om jag inte kör hur bra som helst. Man måste ju passa på att titta sig omkring och vi höll oss hela tiden på vägen.


Vi  spekulerade även lite kring huruvida vem som skulle ätit vem först utifall vi blivit strandsatta utan mat. Det var ganska uppenbart att det var jag som hade överlevt, eftersom både Emelie och Sophie var extremt skeptiska till människans överlevnadsinstinkt. De var minnsann inte lättövertalade i den frågan, trots att jag gjorde så gott jag kunde.
Man kan så här i efterhand, undra varför jag ens försökte övertala dem om detta?!


Nästa gång får dock nån annan köra, för i slutet var det ett himla liv.
Jag förstår inte problemet, jag kör ju som en gud. Eller hur!? 


Tack för idag, mina fina vänner ♥

Kommentarer:

1 emelie:

tack för en toppen dag :) vilka diskussioner vi har egentligen, hehe :) kramar

2 emelie:

tack för en toppen dag :) vilka diskussioner vi har egentligen, hehe :) kramar

3 Anonym:

Så tjusiga vi ären! Det får vi göra om, finns fler platser vi kan besöka. Puss

Kommentera här: