Juni 2011

Sjunde juni, badade jag o Sophie i havet. Första doppet 2011!

I början av juni var jag på skåneresa med mina fina fyror (som snart går ut femman!) Lite senare samma månad gick de ut och jag slutade. Fick fina avlsutningspresenter, kramar och varma ord som fastande i hjärtat.

Sweden Rock Festival kom inte helt oväntat till Norje i år också. Jag var där, inte för musiken skull, men för min brors skull. Insåg att jag inte alls är särskilt rockig men log och var glad ändå. Fick flera komplimanger under kvällens gång som värmde, jag minns att jag tänkte "det här ska jag komma ihåg till stunder jag verkligen behöver dem"


Ola blev stor och tog studenten. Han fick så otroligt mycket blommor hängda runt halsen att jag faktiskt tror han slog mig och min student. Såklart åkte Ola även i den traditionsenliga studentkortegen på stan, i Roberts cabbe. Då var han minsann stolt!! (Vi med för den delen.)


Jag köpte en prickig klänning på H&M som jag mer eller mindre bodde i under hela sommaren!



Juni var en bra månad, en glad månad, en händelserik månad & en minnesvärd månad!

Kommentera här: