lite resfeber börjar infinna sig

Pratade med finaste nyss, nu har vi bokat ett fyrbäddars dorm i Edinburgh. Vi valde fyra bäddar ifall vi hittar några roliga prickar utanför som ser vilsna och förvirrade ut (kan iofs vara vi i spegeln men men..). Oroar mig dock lite för själva kostnaden, bokade i svenska kronor men betalade tydligen i USD, hoppas att de inte snuvade mig på några pengar där bara.

Känns skönt att jag dessutom ordnat lägenhetsvakt under tiden som jag är iväg :) Man kan inte lita på dagens samhälle (och där var det vuxenvarning, jag vet)

A: Nej nu orkar jag inte prata mer, nu får det vara bra
S: hahahah, det var roligt
A: jaja... Ta hand om dig, hej då

Slutsats: Sophie är lättroad och vår semester kommer troligtvis med allra största sannolikhet bli BRA!


bilden är på väg till Nairobi, men den är åtmisntone min egen...

Kommentarer:

1 emie:

Hoppas ni får det kanon på eran semester :-)

anmälde mig till vårruset igår. Så nu måste du och Sophie anmäla er. Kan ju inte springa själv!!!



2 Sophie:

Mycket möjligt att efter ett par whisky att vi tar fel på oss själva i spegeln och tror att vi fått besök av riktiga snyggingar!!!

Kommentera här: