Reafynd och bloggfunderingar

Idag gick jag först en runda till Lions loppis, där fyndade jag några glas, ett pussel och en väska. Vidare gick jag sedan ner till stan, därhottade jag först lite varma plagg på TeamSportias rea och efter det knatade jag bort till Shack Matt, när kvinnan i kassan slagit in kläderna sa hon att det kostade 1100 !! Då knöt det sig i magen på mig vill jag gott säga, men sen skrattade hon och sa det mycket mer plånboksvänliga summan efter den 75% rabatten dragits av. Har inte orkat fota kläderna och det lär heller inte komma upp något...

Känner rent allmänt nu att jag nog ska fundera ut vad jag vill ha ut av den här bloggen. Som den är idag är den ju inte vidare kul. Ett projekt till imorgon kanske.

Nej nu ska jag återgå till hålla lördag.

Kommentarer:

1 sophie:

Jag röstar för att du ska vara kvar här! Gillar att kika in emellanåt när vi inte hinner ses =)



kram

Kommentera här: