söndagstrött

Jag förstår inte denna extrema trötthet. Jag hade lätt kunnat sova mig igenom hela dagen. Men jag har varit tvungen att förbereda inför veckans lektioner. Fuskade lite och kollade igenom lektion.se, men så vitt jag vet är det inget som talar emot det. Herregud det är ju dumt att uppfinna hjulet två gånger.

jag vill sova!!



Jag skulle vilja gnälla lite på en annan sak också: Familjen min är i ett 25 gradigt och soligt Grekland, solar och badar och har det så där allmänt bra. Mig har de lämnat här hemma (jag kunde tyvärr inte följa med) med kalla fötter & frösna fingrar, så jag föröker jämna ut det med att strosa runt i lillebrors mysiga tjocka tröja och önskar dem fortsatt värme och lycka... 

Kommentarer:

1 emie:

visst gör man. så nu ska jag tänka lite annorlunda inför söndagens tävling. dock kommer jag va lika nervös!!!

mmm.. jag va oxå grymt trött.. somnade tidigt.

hoppas du får en bra dag och att lektionen går bra idag :-)



puss

2 Sophie:

VAD säger du om en drink på fredagkväll? jag är ensam hemma =(

3 emie:

hehe.. japp. Först simhallen sen hem å göra inpackning av ansikte å fötter. låter kanon :-)

ses om en stund.

4 Sophie:

nej nej, har inte fått den ännu ^^ hihi

5 emie:

tack för en kanon bra träning igår.

Kommentera här: