fredag är dagen och...

..glatt är humöret. Vaknade glad imorse, visserligen smått förvirrad över var jag befann mig men ändå. (Jobbat del av dygn så jag slutade nio i morse) Hann hem och hämta datorn, sen åkte jag in till kstad för lite uppsatsplanerande med Alexandra. Det gick bra, känns som att kommer vi bara igång med litterturen så är även det här projektet i rullning :)

Har även hunnit med att köpa täcken på jysk till min far (som uppenbarligen är lika frösen som jag själv), ätit lunch och nu ska jag snart sätta mig och läsa lite kurslitteratur. Det är inte helg riktigt ännu... Kvällen kommer jag troligtvis spendera i min nyinköpta klänning tillsammans i goda vänners lag. Då ÄR det helg!

Var för övrigt på stan igår med Emelie, skulle köpa biljetterna och äta lunch. vi hann även med H&M och hittade en del där båda två. Två av mina fynd:



Men som sagt, nu blir det kurslitteratur.

todeloo...

Kommentarer:

1 En hemlig beundrare ;):

Åh du har köpt den fina med paljetterna =D Pillat på den ett tag! hihi Jag blev hemma i dag, helt groggy efter allt knark jag stoppat i mig... ska strax baka kanelbullar =) Ni får ha det så skoj i kväll om ni är ute... KrAAAAM

2 Anonym:

Nu har ditt paket kommit!

3 anna:

vad skriver ni för uppsats? :)



sv:men vad konstigt. när man öppnar bilden på datorn så ska den inte röra sig, men när du lägger in den i bloggen ska det ju synas. för mig funkar det att bara spara ner det i .gif och sen lägga upp i bloggen.

Kommentera här: