många beslut att ta så här på kvällskvisten

Jag är hög på socker, därför kan jag inte sova...

Jag vidhåller (fina ord som kommer fram så här vid midnatt) att det är vidrigt att packa, jag har gjort ett försök och hoppas det ska gå vägen med det jag plockat ner. Det dock ont om plats och jag måste fortfarande välja ett par skor också och neccesären. Möjligtvis får även datorn följa med så jag kan se på film på tåget :)



Skrapade ihop några bilder på mig och Ranne dessutom. Men jag saknar en hel del bilder.
Vet inte om jag kanske raderat dem, isf varför?
 Hur som haver... jag måste bli trött nu !

Kommentarer:

1 sophie:

Hoppas du får skoj =) Scones när dukommer hem?!b Kramar

2 Sandra:

HEJ :) det va länge sen. Jag är på ett gymnasie, och har två fordonsklasser och en handel. Sen är jag med på två klasser som har design, men där håller inte jag i lektionen... Vart ska du resa?

Ha det så bra, KRAM

3 Caroline F:

Hejsan Anna! Hoppas du hade det toppenskoj hos Ranne i helgen!=) thhiii vilka mysiga bilder, det va tider det, på stallvägen=) Snart är min tid här på stallv. över, lite sorgligt allt! Hoppas allt e bra med dej! Kram Caroline

Kommentera här: