Fredag idag, fast det är torsdag

Idag håller jag fredag. Jag ska jobba på lördag, så jag ser det som ett utmärkt tillfälle att förlänga helgen på det här viset. Idag det lite mer gjort än igår, ska ner en runda på stan snart och sen hem till mamma för lunch och låna symaskinen!! Var på SecondHand igår och hittade mig två fina exemplar som ska stuvas om till något som passar mig! Det är roligt att sy, särskilt när man kan sy något från skratch eller sy om någo så att det blir one of a kind-exemplar

 

I eftermiddag kommer Cissi, och vi ska konstruera fina diplom till flickoran i tjejgruppen och ikväll blir det disco på/med föreningen. Hade i alla fall tänkt titta inom och prata lite strunt.

Nu ska jag promenera ner till stan tänkte mig bland annat titta in i tygaffären.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer:

1 Ebba:

Den blommiga va cool!! Ska bli kul att se slutresultatet! :)

2 sophie:

hehe ja så måste det vara =)



Vad blir det för något skoj i morgon då? Vad ska du ha på dig?



Kram

3 VIKTORIAE - Bloggen om självkänsla och annat!:

Önskar också att jag kunde sy.. haha! Har försökt men nej, det är inte min grej!

Kommentera här: