jag är grymt bra :)

Jag skrev ju mattetenta i fredags, det kändes som att det gick bra, men samtidigt tyckte jag inte att det borde känts som att det vatt såå lätt. Jag menar jag är ju inte ens bra på matte. Nu har jag dock fått tänka om vad gäller mina kunskaper i matematik, vi har fått reda på resultaten och jag hade Alla rätt! och ett härligt VG blev betyget :) Nu hoppas jag bara på VG i kursen också. Den är uppdelad i två delmoment varav tentan var ett och alla andra inlämningsuppgifter var ett. Tentaresultaten fick mig att tänka på att: tänk om jag bara vatt lite mer motiverad under gymnasiet, då hade jag kunnat få mycket bättra betyg än vad jag sen väl fick.

Det finns inga begränsningar på vad du klarar av, med lite vilja, motivation och ett gott stöd fån nära o kära kan man(uppenbarligen) klara av i princip vad som helst !




och ja just det... sa jag att det var ALLA RÄTT?!
och att jag är förskräckligt stolt över mig själv!
 ;)


Kommentarer:

1 Ranne:

Åhh vad duktig du är!! Du bör verkligen känna dig stolt!! Jag blev så glad för din skull när jag läste detta! Kramar!!

2 Anonym:

Nämen superbra =D

Kommentera här: