bror på besök

Äntligen är helgens jobbpass avslutade, två dygn efter varandra är ungefär vad jag tål. Nu känner jag mig ganska mör. Men det har varit fint väder och det brukar innebära att jag får en hel del mer gjort än när det är dåligt väder. Åt lunch hemma hos föräldrarna, målat färdigt stolarna (som jag inte har några bilder på så de får förbli anonyma), tvättat bilen. Fast när det gällde biltvättandet blev pappa så chockad av mitt beslut att han i princip tog över, men bilen blev iaf ren :)

I eftermiddag har lillebror och jag varit på glassbåten, första gången för mig i år (är inget jättefan av glas faktiskt), hämtat ut min nya fina kamera och handlat. Nu ska vi snart sätta igång med maten och sen slappa med någon rolig och bra film. Sen stannar han kvar över natten. Mysigt.

Kommentarer:

1 sophie:

ja i bland får man nog tänka lite, men hörde att det var kass musik =/ det kommer fler gånger. Inflyttningsfest så fort lådorna är borta, går knappt att ta sig fram :P



Vi ses på torsdag, kaffe, kaka och symaskinen ;P



Kramar

Kommentera här: