vilken vecka! Äntligen fredag :)

hej!

Jag orkade inte uppdatera igår, hektisk dag, stupade i säng klockan nio på kvällen. Så skönt! Skola först och sen var jag på föreläsning med Mia Törnblom, som har skrivit böckerna Självkänsla nu! och Mera självkänsla. Jag tycker verkligen om de böckerna o de har hjälpt mig med en hel del, så jag kände att jag var bara tvungen att gå på föreläsningen (men det var liksom inte gratis). Och som väntat var den riktigt bra, visserligen kände jag igen det mesta från både böckerna och tvprogram, men det var så roligt att träffa och prata med henne :)

Eftemiddagen spenderades i telefon med två av mina favorit människor och efter det åkte jag hem till Ebba, lyxade till det med en varsin kebebrulle och kollade på film. Vi brukar ju alltid simma på torsdagar, men eftesom min förkylning har satt sig i halsen, tyckte jag vi kunde vara lite sparsamma med motion. Det var nog bra att vi gjorde som vi gjorde :)
som sagt, stupade i säng klockan nio. Vanligtvis somnar jag absolut inte innan elva.

Imorse, skulle jag upp o jobba, fem i halv åtta vaknar jag av ett sms. Jag började åtta! Tack för sms:et min vän, jag hann i tid till jobbet, tack vare dig! Där har jag visserligen gått o snörvlat hela dagen.. men jobbade bara till halv två och det inklusive lunchbuffé på stan! Inte illa att vara personlig assistent, inte illa alls faktiskt. (o tro nu inte att det bara är för det jag tycker om mitt jobb!)

Om två timmar står jag på stationen och tar emot Maria, som kommer o hälsar på mig i helgen!! Weii, vad jag har längtat. Det var sä länge sedan vi träffades sist, och det är så enorm mycket som har hänt sedan dess, så vi har mycket att avhandla. Ikväll ska vi hem till mamma o pappa och äta två rätters :) Jag har tur med mat idag. Först en vecka utan (nästan på iaf, är man sjuk är inte aptiten så stor) och sen en dag med massa!!

Nu ska jag fortsätta städa lite..
pusskram 

Kommentera här: