lite av en perfekt lördag tror jag

Det är så underbart väder idag!  Humöret är på topp och jag redan hunnit träffa eller pratat med några av mina aboluta favoriter ♥

Jobbade igår o i natt, kom hem vid tio imorse. Gick kanonbra på jobbet, och sovit bra har jag nog med för jag är inte alls så trött som förra lördagen. Jobbade visserligen bara ett halvt dygn också. Nåväl... väl hemma svirade jag om och tog sen en promenad ner till stan, lånade böcker på bibblan och trillade sedan in på Schack Matt och där hittade jag två fina blusar som snällt fick följa med mig hem. Inte alls planerat att jag skulle ha något, oftast då det är som roligast också :) En tur till systemet hann jag också med, lördag som det är och sen traskade jag hem i vårsolen igen.

Hemma igen och fick kvällen lite bättre planerad, sen kom Frida och hämtade mig och vi åkte sedan till skogen och gick en lång härlig promenad och avhandlade en hel del ämnen!

Nu har jag ätit lite mat och sitter o funderar på vad jag ska ha på mig ikväll , kan ju inte gärna gå ut i bikinin, blir nog ganska kallt och lite väl utmanande va ;) hehe

 

Kommentarer:

1 Stephanie Ampel:

haha neej, det är det som är grejen:P depend är bra men de blir lätt kladdiga :P

Kommentera här: