årets lista

Gjorde du något 2008 som du inte gjort förrut?
Flyttade til Lund och blev sambo 

2.Höll du några av dina nyårslöften?
Delvis med det skar sig i slutet...

3.Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, och det dröjjer nog några år till

4.Dog någon som stod dig nära?
Min farmor :(

5.Vilka länder besökte du?
 England

6.Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
ja...

7.Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
17/1, 28/10

8.Vad var din största framgång 2008?
Bytte skola, stad och boendeform. Trivdes oerhört bra med allt!

9.Största misstaget?
Att ta vissa saker för givet

10.Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hade nån typ av halsinfektion i början av året och mitt vänstra knä spökar ännu

11.Bästa köpet?
Min nya soffa!

12.Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra, mat och kläder

13.Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, verkligen men en del av det kan jag nte riktigt glädjas för längre

14.Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
If i were a boy, Just like a tattoo, Du får inte

15.Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Oj, jag var nog gladare. Men det kunde slutat betydligt bättre

16.Vad önskar du att du gjort mer?
kämpat mer, men hade det räckt...

17.Vad önskar du att du gjort mindre?
oroat mig

18.Hur tillbringade du julen?
Hos min kusiner, med familjen

19.Blev du kär i år?
jag var kär iaf...

20.Favoritprogram på TV?
Desperate housewifes, Gossip Girl, Vänner (som alltid)

21.Bästa boken du läste i år?
räknas ljudbok? Isf En annan del av bromma av Martina Haag

22.Största musikaliska upptäckten?
he?

23.Bästa filmen du såg i år?
August Rush

24.Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Kabinväska

25.Något du önskade dig men inte fick?
ja, men det är väl oväsentligt

26.Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Bjöd hem familjen och mormor på middag

27.Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja!

28.Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
bekväm och snygg

29.Vad fick dig att må bra?
FAMILJEN och vissa utvalda guldklimpar

30.Vilken kändis var du mest sugen på?
det vet jag inte

31.Vem saknade du?
saknar

32.De bästa nya människorna du träffade?
Alexandra och Maria

Kommentarer:

1 Hannah:

Jaa klart :)

2 Roxanna:

Hejsan =)

Nej tyvärr jag har ganska dåligt minne ;P hehe sorry!



Ja men den har jag hört talas om och jag tänkte faktiskt köpa den förut men sen blev det aldrig av. tack för tipset! =) Ska abslut ta och köpa den! =)



Gott nytt år! :D Kram!

3 Sanna:

Sv: Nej vattenkokaren är av något okänt märke, hittade retrokokaren på en utförsäljning ett år :)

Kommentera här: